Steam travelling- rok szkolny 2021/2022, Krajowa Odznaka Jakości
O projekcie |
Każdy student staje się podróżnikiem!
Przygotowujemy się do wyjazdów w ciekawe miejsca wskazane przez uczniów ze szkół partnerskich. Zbieramy informacje o ciekawych miejscach rozwiązując zadania STEAM przygotowane przez partnerów. W naszej pracy wykorzystujemy kody QR.
Cel projektu |
Cele projektu: -zapoznanie z zasadami dotyczącymi bezpiecznego i odpowiedzialnego korzystania z Internetu, -zapoznanie z potrzebą dbania o środowisko naturalne i uświadomienie uczniom, że sposób podróżowania ma ogromny globalny wpływ na nasz ślad węglowy, -łączy ludzi -rozwijanie umiejętności językowych- tworzenie prezentacji w języku angielskim, słownika w językach partnerów - dzielenie się wiedzą za pomocą nowoczesnych technologii, - wykorzystywanie nowoczesnych technologii do celów edukacyjnych, - przyrost wiedzy i umiejętności z zakresu korzystania z zasobów dostępnych w Internecie, - rozwijanie umiejętności współpracy. Uczniowie w czasie realizacji zadań projektowych mieli okazję pracować w grupach. Współpraca z partnerami z Czech i Słowacji motywowała do dokładnego i terminowego wykonania zadań. Do tego celu wykorzystane zostały narzędzia pozwalające na zdalną współpracę (między innymi dokumenty Google, aplikacje do cyfrowego komunikowania się, czat, Whatsapp, Messenger).
Przebieg projektu |
Współpraca szkół partnerskich była na bardzo wysokim poziomie. Projekt cechował się wysoką terminowością wykonywania zadań i wymiany doświadczeń wśród uczniów i nauczycieli szkół partnerskich. Zabawy podczas spotkań on-line, poznawanie się poprzez prezentację projektów i wspólną pracę w grupach międzynarodowych przyniosło wiele korzyści.
Dziennik projektu można śledzić pod adresem https://twinspace.etwinning.net/193987
Materiały i zdjęcia |
https://www.artsteps.com/view/628b1583d0d4faac6525bc25
https://twinspace.etwinning.net/193987/pages/page/2254847
https://www.storyjumper.com/book/showframe/128990922/Travel-Agency-by-Student#page/1